5.1.08

Sensacions inoblidables

He llegit llibres el títol dels quals he oblidat, l’autor dels quals he oblidat, però encara no he pogut oblidar la sensació agradable que em van proporcionar quan els llegia. Llegim cercant aquesta sensació. Escrivim per a suscitar aquesta sensació. Estimem per a consagrar aquesta sensació. Llegir i escriure és estimar. Estimar és saber llegir en els ulls estimats la cal·ligrafia de la tendresa tot escrivint un argument indeleble al fons del cor... Tot és fugir lletres avall com s'escola la sang per l'aigüera aòrtica... Tot és llegir i escriure i estimar la quimera que som en el bri de l'instant enlluernador...

1 comentari:

Gulchenruz ha dit...

"Escrivim per a suscitar aquesta sensació", has dit. Jo et responc: jo no escric per suscitar-te res a tu, jo escric per suscitar-me molt a mi. Si tinc la sort que els altres els suscita alguna cosa, millor, i sinó, segueixo escrivint per suscitar-me coses.