10.3.09

45

Avui faig 45 anys i reconec que no estic en el millor moment de la meva vida. Malgrat que acabo de publicar dos llibres i la primavera ja és aquí, tota una sèrie de problemes m'aclaparen des de fa un temps, problemes que mai vénen sols, entre els quals em preocupa sobretot la salut. Que ningú no s'espanti, eh. Estic bé, però podria estar millor. Com haureu pogut comprovar, això m'ha fet desconnectar bastant d'internet, del blog i d'altres activitats que abans sovintejava. Disculpeu-me si de vegades no responc amb celeritat els vostres mails. Espero refer-me ben aviat per a poder tornar a estar al 100%. Mentrestant, agraeixo les vostres mostres de suport i les vostres felicitacions. Una abraçada!

18 comentaris:

David de las Heras ha dit...

Felicitats Toni. Espero compartir amb tu un temps a la catosfera. Una abraçada de tot cor.

SM ha dit...

Felicitats i molta salut!!!

josepmanel ha dit...

Mira-t'ho d'una altra manera. Encara tenim les primeres orelles... Per molts anys, Toni!

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS¡ I AMUNT EL COR, QUE TENS MOLTS ANYS PER ENDAVANT.
JUGANT AMB BCN.

Agnès ha dit...

Moltes felicitats! I ja saps, encara queden moltes coses per fer!!!

enricgil ha dit...

Per molts anys i molts ànims!!!

Rosa ha dit...

No sé per què, però hi havia alguna cosa que em vibrava. Ara ja ho sé, la meva filla també va néixer un 10 de març, però no fa els mateixos anys que tu. A ella em sembla que el cos li va més enllà de la ment, però...em sembla que vaig errada i és a l´inrevés, diria que en qualsevol situació la ment sempre va més enllà del cos.
Moltes felicitats Toni, i ben trobat, ara feia dies que no entrava al teu blog, des que vas dir que necessitaves un respir, i no sé per què avui m´he decidit a fer una ullada per aquí. M´alegro d´haver-ho fet. Torno a felicitar-te, i m´agradaria poder-te ajudar, però a mi el cos tampoc ja no em respon com voldria que ho fés!

Joana ha dit...

Moltes Felicitats , Toni!
I molts ànims!
Una abraçada

Dessmond ha dit...

Per molts anys, Toni. Si ha de servir per alliberar-te d'obligacions i ajudar a millorar la teva salut, no cal que segueixis més el tema de la safata de canalons que tenim pendent.
Tot sigui perquè recuperis totalment la bona forma.
Cuida't molt i gaudeix de cada moment!

greenie ha dit...

Potser per casualitat,potser perque l´atzar així ho vol,avui he volgut veure què estaries fent,i vés per on! veig que has retornat a entrellum.
Felicitats per aquests 45 anys!!Prén-te el teu temps,gaudeix avui:és més tard del que et penses...
Greenie

F.Puigcarbó ha dit...

falicitats!, encara que una mica tard.

Anònim ha dit...

per molts anys Toni!

F.Puigcarbó ha dit...

http://www.20minutos.es/noticia/457991/0/twitter/libro/james-bridle/

dona-hi una ullada.

Pedra Lletraferida ha dit...

Benvingut al club de can 45... ;-)

Els del PiT ha dit...

Suposo que se't pot felicitar encara, malgrat faci força tard...
Ànims Toni!
Sergi.

Anònim ha dit...

A banda de la salut, que ès el més important. El 45 anys estan molt bé,
ja ho veuràs quan en tiguis uns quans mès, però.... comences a ser més realista, i això no agrada.
Teresa

Anònim ha dit...

Això dels 45, fa xafar una mica més al terra i no fa cap gràcia. Quan en tinguis uns quans més ho enyoraràs.
Cuidat, la salut abans que tot.
Teresa

Cantàrida ha dit...

Un grapat de dies tard - fora del temps hi sóc sovint- Molts d'anys, però molts, rics, plens, radicals, paorosos, feliços, entrellum de la vida...coratge i bona mar!