6.5.09

Quan surts del forat tots els colors brillen d'una altra manera i el sol és més amic teu que mai. Dintre de mitja hora vindran els de la tele a fer-me una entrevista. Diuen que volen parlar sobre l'escriptura de blogs i les seves semblances i diferències amb el que dins dels gèneres literaris es coneix com a "literatures del jo" (autobiografies, memòries, dietaris, etc.), la relació entre la meva tasca de blogger i la d'autor de creació a propòsit del meu darrer llibre "Entrellum". De puta mare. L'última entrevista per a la tele la vaig fer al jardí de casa; aquesta la faré a la plaça del poble. Camisa blanca acabada de planxar, texans, Sebago... Cal estar presentable per als mitjans. Com m'agrada la primavera!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Suposo que ens dirás on podem veure-la.
Espero que hagi anat bé...
però... una cosa; no m'agrada el Sol i sempre he preferit l'hivern i el nord, aquell nord blanc...
Sort...

Jostein K.

Gabriel ha dit...

Sort amb l'entrevista. Quina televisió és? És local? Bé ja ens en faràs cinc cèntims.
És curiós que amb temps que ha passat des de la creació dels primers blogs, el tema encara desperti l'atenció dels mitjans. Sort!