El primer diumenge d'agost vaig participar en aquest concurs al riu Éssera (Graus) amb dues obres:
Vaig escollir códols rodons de granit, treballant dins l'aigua
Entre els 53 participants, el jurat va tenir a bé atorgar-me el primer premi
Escultura de Fermín de Bedoya
"El ilerdense Toni Ros, con dos trabajos de extrema dificultad técnica y de notable belleza estética, se alzó con el triunfo final del certamen y subió a lo más alto del podio"

3 comentaris:
En eso consiste el conservar una estructura: Mantener el equilibrio.
Un abrazo,
Javier
Enhorabona Toni!
Curiós campionat aquest i sorpresa afegida!
Gràcies!
Publica un comentari a l'entrada