2.9.12

Passar pàgina

A la vida és molt important saber passar pàgina, aprendre a sortir dels mals rotllos el més aviat possible, no quedar-se encallat massa temps en els fanguissars o en els paranys que ens parem a nosaltres mateixos. Perquè tot és mental.


Fora bufa i rebufa la tramuntana, hi ha piròmans pirats pertot arreu i, des de fa dos dies, he començat a fer l'hortet, la qual cosa em manté ocupat de mans i de ment. És el segon intent d'hort en el qual m'involucro amb cos i ànima. M'ajuda en Sam, el meu veí okupa, marroquí de bressol, suís de formació i empordanès de vocació. Un bon amic amb el qual parlo molt de filosofia.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Jo n'hi dic "no arrebossar-se en els problemes" però no sempre és fàcil.
En tot cas anem aprenen...
L'hort ...és tot un art. La meva mare amb 88 anys encara en té un, amb tomates, esbergínees, pebrots, cogombres , carbassons i cebes. Aviat em tocarà el relleu .
Gaudeix-lo!

Tangata Manu ha dit...

Hola Joana!
Arrebossar-se sona la mar de bé, m'agrada. És allò que en castellà diuen enfrascarse...

No sempre és fàcil passar pàgina ràpidament. Ens entollem en qúestions concretes o, el que és pitjor, deixem que algunes coses es facin velles i es vagin podrint...

L'hort és una teràpia magnífica.