21.12.12

Estornells

Avui s’acaba el món, segons els maies i tot l’histerisme mil·lenarista. De fet, els maies no van dir això, sinó que hi ha hagut interpretacions errònies del seu calendari. 

La vida és fràgil i hem de ser conscients que tot és possible en qualsevol moment. L’era postcapitalista-postconsumista s’obre pas després del col·lapse d’un sistema manicomial on les xifres macroeconòmiques han passat per davant de les persones. L’individualisme depredador de beneficis i de recursos naturals, la cobdícia i tota la psicopatologia dels especuladors sense ànima que ens han portat fins a l’abisme, passaran a la història de la infàmia. Evolucionarem cap a millor, sens dubte. 

L’espectacle dels estornells continua deixant-me bocabadat. Ara mateix les teulades de mig poble són fosques. N’hi ha milers. El cel ben tapat. L’hivern comença plujós. Bones vibracions per al 2013. Estan passant coses. I més que en passaran.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sí Toni, jo també tinc bones vibracions. M'agrada que hi hagi més gent a part de jo que vegi les coses d'un color diferent que el predominant en els últims temps. Crec que només des del punt de vista polític hauríem de ser optimistes i estar com jo: il.lusionada.

No sóc gaire de festes, el Nadal em resulta del tot indiferent, però et desitjo a tu i a tots els que llegiu aquest blog CORATGE per tenir ganes de canviar alguna cosa l'any vinent. El poder estar amb nosaltres!