1.4.13

Sociopatia


Em prenc la molèstia d'enviar-te un mail per a donar-te la benvinguda al club dels sociòpates. El gest simbòlic d'eliminar els comptes de FB i TW implica un cert outsiderisme admirable. Servidor ho va fer fa un temps i, inevitablement, hi va recaure... si no, quina gràcia tindria? No estic segur tanmateix si la sociopatia és una mania o una variant esotèrica del narcisisme. Potser és pur esnobisme. 

És quan ens ocultem que som més visibles als ulls de Déu. 

Atentíssimament 

T

4 comentaris:

Carles Miró ha dit...

Esnobisme segur que ho és!

(Vaig fer emprenyar algú ahir dient justament això dels ulls de Déu. Em fa gràcia que ho diguis.)

Salut.

Toni Ibanyes ha dit...

Big Brother is blogging us...

Francesc Puigcarbó ha dit...

vaig seguir fa temps el mateix camí, nomès que a twitter no recordaba la contrasenya i encara és viu, però inactiu. Li vaig poder canviar el títol. Ara és diuu: l'esborrat.

Toni Ibanyes ha dit...

El progrés social de la humanitat in-sapiens es mesura per la quantitat (que no qualitat) dels entreteniments que crea per tal de poder exorcitzar l'avorriment generalitzat dels seus membres. El ramat necessita miralls i miratges per a no sentir-se perdut i buit. Facebook & Twitter en són un exemple. Però no us podeu imaginar encara el que vindrà després...