23.7.13

Mai no és massa tard per tornar a començar



Camins és la millor cançó en català de tots els temps. Això no és discutible ni negociable.

Sempre que he fet passes importants a la meva vida Camins sonava i ressonava dins el meu cap. Va ser la banda sonora al caire del Rano Kau, sota la pluja, quan el Tangata Manu es va apoderar de mi i em va tatuar cos i ànima. La cantava amb totes les meves forces entre les vaques atònites mentre menjava guaiabes fins que un arc de Sant Martí doble va aparèixer com el senyal inequívoc que m'indicava el camí a seguir...

Haver embogit és un xollo. La bogeria ho justifica tot.

Mai no es massa tard per fugir un altre cop, per reinventar-se per enèsima vegada, per llençar-se al buit i obrir els braços com ales... Mai no és massa tard per empaitar el futur amb l'única força de l'esperança.

Sempre em canso de tot i de tothom, sobretot de mi mateix.

No us refieu un pèl de mi, tard o d'hora us decebré. 

Com diu la meva ex (amb tota la raó del món), sóc un analfabet emocional.

Cantava Camins aquesta tarda amb les claus del nou apartament a la mà. Noves claus, nova adreça, noves vistes, nova identitat. Tornar a començar.   

Núvols i pomes, Camí de Malpartit, Alpicat

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Cada dia estás pitjor.

Francesc Puigcarbó ha dit...

cadascú és com és Toni, i aqui hi ha la sort i la dissort de viure.

Toni Ibanyes ha dit...

D'acord, Francesc, som com som... Jo diria millor que "estem com estem i anem com anem" (lo de l'ésser sempre m'ha resultat massa metafísic). La sort? No em queixo pas.

Benvolgut anònim: I tu com estàs? La pròstata bé? I els triglicèrids? La feina bé? Deus gaire al banc? Fumes? T'agrada massa el vi? T'estima algú? Si fossis dona et demanaria per la premenopausa...

Tocant a mi, mai no havia estat millor que ara. Com més va, més lliure i feliç em sento... Es nota molt?

Francesc Puigcarbó ha dit...

diria que t'has tret un pes feixuc de sobre.

salut

Toni Ibanyes ha dit...

Hi ha dues coses que t'impedeixen volar: una gàbia i massa pes a sobre. Es tracta de poder volar...