Die Welt is leer, Ich will nicht leben mehr…
Rellegeixo la darrera carta que va escriure André Gorz a la seva esposa Dorine abans de suïcidar-se junts. També es van suïcidar junts Stefan Zweig i Lotte l’any 1942 a Petrópolis, Brasil:
geistige Arbeit und persönliche Freiheit, das höchste Gut dieser Erde gewesen…
No cal ser un jueu apàtrida (heimatlosen Wanderns) per arribar a certes conclusions: que cal crear la terra promesa dins de cadascú, i que l’amor, el treball espiritual i la llibertat personal són allò que donen sentit a la nostra vida. La resta galindaines.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada