Fa fred de nevar. El pit-roig es passeja per la terrassa. Li deixo unes pipes i molles de pa. Les maletes a punt una altra vegada. Wanderlust és una síndrome de mal curar. Observo les meves pertinences. Quatre capses. Cada mudança perdo coses materials i en guanyo d'immaterials: vivències, aprenentatges, noves dimensions... Sentir la lleugeresa de la motxilla i posar a prova la consistència de les ales. Sóc més rossinyol que pit-roig. Tornaré per primavera. Adéu hivern. Amèrica m'espera!
[Abans de marxar, he fet un restlyling al blog, que ja tocava]
[Abans de marxar, he fet un restlyling al blog, que ja tocava]

3 comentaris:
bon viatge!
Gràcies!!!
Guai. El lila és el meu color favorit :)
Publica un comentari a l'entrada