Deixaré enrere aquest ambient enrarit on alguns pretenen imposar la seva "normalitat" en nom de la legalitat. Aquests alguns són minoria absoluta a les urnes mentre branden la bandera de la democràcia per reprimir una realitat que ni comprenen ni saben gestionar. Aquests alguns (malparits de mena, vinguts de fora o nascuts aquí, però desarrelats i bords) ara van sobrats i se senten impunes en el seu CATALANICIDI indiscriminat. No patiu, que les rates del 155 aviat tornaran a les clavegueres, el seu espai natural.
Prima-Vera, istiu, tardor, prima-Vera, istiu, tardor, prima-Vera.....
Em saltaré l'hivern i l'espectacle inquisitorial d'aquest estat agònic, corrupte i en fallida. Quina vergonya haver de tornar a tocar el passaport merdós. Somio cremar-lo. Un dia ho faré.
No, no podran anorrear-nos. Tornarem a aixecar-nos, tornarem a lluitar, tornarem a véncer. Ells no saben res de coratge i de dignitat. No saben res de res. Són matatoros i fatxes. Inquisidors de fireta . Fills de Franco. Dats pel cul. Renegats. No us tenim por. No hi ha porres ni presons que puguin atemorir-nos.
Exili.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada