La nit em retorna la solitud imprescindible, per a escoltar el mar, fitar les estrelles, meditar, gargotejar mots...
És una estona, només meva, suficient, mentre Ella dorm. La vida en parella pot resultar massa atabaladora, intensa, exigent...
Quan no hi ha ulls que et miren
Quan ningú et jutja
Quan ningú espera res de tu
Quan ningú vol millorar-te
Quan ets Tu, simplement Tu, entre el vent i la fosca, la son perduda, la lucidesa intacta
Menges un gelat d’açaí i assaboreixes els silencis

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada