4.3.06

Jo sóc les meves paraules...

JO SÓC LES MEVES PARAULES
JO SÓC ELS MEUS SOMNIS
LA RESTA NO EXISTEIX
LA RESTA ÉS UN DECORAT DE CARTRÓ PEDRA
UN SHOW DE TRUMAN DESCOMUNAL DISSENYAT PER UN DÉU IDIOTA
CARES I GANYOTES ABSURDES DE GENT QUE DESCONEC
FULLES QUE CAUEN
LLUNES QUE MINVEN I CREIXEN
LA MATEIXA MONOTONIA DE SEMPRE
LA PUTA NORMALITAT BURGESA

JO SÓC AQUESTES LLETRES QUE LLEGEIXES
O NO SÓC RES
NO EM VINGUIS AMB SERMONS DE BEATA RESTRENYIDA
NO EM VINGUIS AMB EXCUSES DE MAL PAGADORA
RES NO ÉS EL QUE SEMBLA I NOSALTRES MENYS
SI SÓC O PUC SER ALGUNA COSA
SI LA VERITAT EXISTEIX
SI TOT PLEGAT VAL LA PENA
BUSCA'M A LES MEVES OBRES
AMARA'T DE LES MEVES LLETRES

PERQUÈ JO SÓC LES MEVES PARAULES
I ELS MEUS SOMNIS
I LA MEVA VOLUNTAT DE CREAR-TE
I EL MEU DESIG D'ESTIMAR-TE
ENCARA MÉS

Agraïment