20.8.08

Los 'blogs' también 'hablan' en catalán


5 comentaris:

jordi ha dit...

N'hi ha que porten un retard que sempre m'ha agradat pensar que no és premeditat... Això ja ho sabem des fa temps!
Gràcies per les felicitacions :)

moz ha dit...

I a Entrellum mateix no li queda pas gaire per fer els cinc anys...

Jo acostumo a dir que si el català és la llengua amb més blogs per parlant és un mercat saturat. Pot ser molt bona senyal que molta gent tingui blog propi (fins al punt de que es reconegui des de les Espanyes), però no ho és tant de cara a la difusió a la que aspira un simple blogaire.

Anònim ha dit...

El millor de tot l'article és "Incluso son habituales las opiniones de los que consideran que el exceso de medios digitales en catalán puede conducir a la saturación del panorama."

Segur que això per a la llengua castellana no s'ho plantejarien pas...

RDC ha dit...

Saturem la red! Després de molt de temps rumiant si fer un blog o no, al final m'he decidit. Un més a la catosfera www.privatum.blogspot.com!

Jaume Ortí ha dit...

Diu també que "La part més interessant va arribar per la tarda" en referència al taller de blogs. Potser sí, però és que al periodista aquest jo no el vaig veure al col·loqui que vam fer al matí o sigui que no se com pot comparar...