2.10.08

Dos llibres i un recital

He rebut un mail del servei de publicacions de la UIB en el qual se'm comunica que el llibre Catosfera (Ciberdietaris 04-05-06) ja està maquetat. En els propers dies m'arribaran a casa les proves en paper.

Joan Pere Sunyer, el traductor d'Entrellum al francès, em diu que ja ha enllestit l'elegia final. L'editor s'hi posarà al mes de novembre.

Per tant, si no passa res, abans que acabi l'any, sortiran publicats dos nous llibres meus: el Premi Nadal Batle i el Premi Machado.

A més, el proper dissabte 25 d'octubre participaré en un festival poètic a Les Borges del Camp. L'amic trapezista m'hi ha convidat.

M'espera un trimestre emocionant...

3 comentaris:

Joana ha dit...

Felicitats! I no diguis que no fas coses. Bé... a vegades un canvi va bé però deixar el blog...T'ho has pensat bé? (Tot i que a mi també se m'ha passat pel cap!)
Records!

Jesús M. Tibau ha dit...

faré el possible per assistir a les Borges, que queda aprop del meu poble

trapezista ha dit...

Tenim moltes ganes de sentir-te en directe.