7.10.08

Catosfera. Ciberdietaris 04-05-06

Quan he arribat a casa m'he trobat dos paquets. L'un provenia de Mallorca i contenia les proves del llibre Catosfera. Ciberdietaris 04-05-06. Un totxo de 535 pàgines de paper que conté els millors posts escrits durant els meus tres primers anys de blogueig. L'he de repassar sencer perquè surti publicat abans no s'acabi l'any.

L'altre paquet me l'enviava La Campana. Es tracta del llibre La dictadura de la incompetència de Xavier Roig. Té molt bona pinta. A veure si trobo temps per a llegir-lo.


Ja tenim el cartell del Festival de Poesia "Una rierada de poemes" que farem a Les Borges del Camp:

8 comentaris:

Marchelo ha dit...

Enhorabona!!!

josepmanel ha dit...

Enhorabona, Toni. Que hi haja sort per tu el divendres.

enricgil ha dit...

Hola, Toni:

Ens veurem a Girona: jo també sóc finalista en la categoria Societat (que inclou els blogs personals).

Enhorabona!

Jesús M. Tibau ha dit...

per poc que pugui faré cap a les Borges

Anònim ha dit...

Anirem a les Borges,
Estas convidat a casa meva

Bruder

Joan Arnera ha dit...

A veure, Toni, reconeix que tot això dels premis aquests els has muntat tu per donar-te un premi a tu mateix. Si o no? Hahahahahaha, jo sempre ho he sospitat! Quin pàjaru que estàs fet!
Vinga, hi hagi salut!

Jordi Milian ha dit...

Felicitats!!!! endavant amb la literatura!!

Laura Dalmau ha dit...

Moltíssimes felicitats per aquest finalista blogaire de cultura... el divendres esdevindrà el mereixedor.
I dissabte ens veurem a Les Borges del Camp, com ja li vaig dir a l'Óscar P.
;O)