Dimarts començo a Bagà la travessa transpirinenca anomenada El Camí de l'Últim Càtar. Si tot va bé i el temps no em fa la guitza, estaré 10 dies resseguint les passes de Guillem de Belibasta...
Per a obrir boca, us deixo el fragment de la novel·la El Camí de la Tau (2001) en el qual relato la primera trobada amb Guillem
Espero retrobar-me'l aquesta setmana...
Per a obrir boca, us deixo el fragment de la novel·la El Camí de la Tau (2001) en el qual relato la primera trobada amb Guillem
Espero retrobar-me'l aquesta setmana...
Per a les etapes: Wikiloc
Per a les imatges: Facebook
He hagut d'interrompre el ECUC el dia 10-7-14 per causa d'un accident (baixant del Coll de Creus en direcció a la Seu) arran del qual he patit un esquinçament muscular del quàdriceps femoral que m'obligarà a fer repòs uns dies. Espero poder reprendre'l aviat.
Us deixo alguns dels vídeos gravats
He hagut d'interrompre el ECUC el dia 10-7-14 per causa d'un accident (baixant del Coll de Creus en direcció a la Seu) arran del qual he patit un esquinçament muscular del quàdriceps femoral que m'obligarà a fer repòs uns dies. Espero poder reprendre'l aviat.
Us deixo alguns dels vídeos gravats



5 comentaris:
Que la pau sigui amb tú en aquest viatge.
No localitzo el fragment al que fas referencia, adressame'l
A millor t' els trobes pel cami:
Cerca la web "els bons homes van en burro"
Ja me l'he trobat ;)
Cuida't
Gràcies! Em cuido i em cuiden :) Aviat tornaré a estar en forma...
Publica un comentari a l'entrada