18.6.15

Camina sense mi


- Bon dia, desitjo que el Sol i la Pau t'acompanyin al llarg del teu camí. Camina sense mi i vindran coses noves... El meu camí segueix com sempre, dia i nit, i l'afronto amb tot el desig de millorar. 

- Gràcies! "Camina sense mi" vol dir que m'oblidi de tu? Em temo que això és i serà IMPOSSIBLE.

- Gràcies, però necessito que també m'alliberis; em pots recordar i desitjar el millor, jo també ho faig, però els nostres camins se separen. 

- De què t'he d'alliberar? 

- Entre nosaltres hi ha fils que cal tallar amorosament... 

- Alliberada estàs. Sempre ho has estat. No espero res de tu. No t'exigeixo res. No hi ha expectatives, perquè el meu és un amor incondicional. Si et molesta la meva sola presència, llavors desapareixeré, si així m'ho demanes. 

- De vegades em molesta, de vegades m'alegra, de vegades m'exalta el to i les paraules, de vegades m'entristeix que travessis les barreres del respecte, de vegades ets entranyable i de vegades ho dónes tot. De vegades ho espatlles amb una sola paraula, de vegades plores sense saber per què, de vegades ets llum, brilles i estimes, i jo de vegades tan sols et miro... 

- I què he de fer, si sóc així? 

- Res, caminar molt.

- Porto tota la vida caminant. La meva vida és una peregrinació, i ara torno a carregar la motxilla un altre cop... Saps el que sento per tu. En canvi, no sé exactament el que tu sents per mi. Però això no deu ser important.. Què és important, Nua? Què? 

- Caminar sempre. 

- Sol o acompanyat? 

- Hem nascut sols i morirem sols, hem d'aprendre a viure sols per a conèixer i sentir el valor de la companyia. Després se'ns donen les coses quan estem preparats de veritat.

- Segueix comptant amb mi, jo m'ocuparé de les teves cendres.... 

- Jo no moriré, aixo ja ha passat. 

- Sé que si el destí t'ha fet aparèixer ara a la meva vida és per alguna cosa. I no perquè demà m'oblidi de tu com si no et conegués.

- Per alguna cosa que ja hem viscut. Demà t'oblidaràs de mi sense adonar-te'n.

- D'acord, no t'empiparé tant, em veuràs poc, però et tindré present a cada instant. Hi ha fils que no poden ser escapçats. I no accepto que el millor ja hagi succeït. No No i NO. NO PAS. 

- No parlis tant, saps que la vida ens fa callar.

- Només tinc paraules, Nua. Sóc paraules.

- S'acabaran i et sentiràs bé. 

- Vipassana?

- Inici. 

- Demà, quan lliuri les claus, vindré a acomiadar-me. 

- Ok em sembla bé. 

- Que tinguis un bon dia, bonica.

- Gràcies a tu també. 

    1 comentari:

    Xavi ha dit...

    Al principio pensaba que cuando dices "camina sense mi", te referías a continuar el camino de la vida desprovisto del "ego", con el alma desnuda y limpia. Ahora, tras leerlo dos veces más, creo que te refieres a una persona en concreto, a alguien que ha sido importante en tu vida. No hace falta que digas nada, porque pueden ser ambas cosas, e incluso ninguna de ellas.

    Bueno, otra vez de mudanza. Que te vaya bien. "La vida es una emoción tras otra", lo dijo Snoopy. Y si no fuera así, creo que no sería vida.

    Un abrazo,

    Javier