8.11.17

Exili 10



Dia de vaga o aturada. He estat tot el matí als talls que s'han fet a l'AP7 a Borrassà (peatge sud de Figueres). Encara duren. Els CDRs han demostrat una organització exemplar. Els mediadors dels Mossos no han aconseguit que obríssim un carril. No hem de cedir en res davant aquesta situació d'anormalitat o estat excepcional. Han d'alliberar els presos polítics com a primera condició. Cada dia que passa enfonsarem més l'economia. La prima de risc pujant i la borsa baixant. Que badin. El pas de La Jonquera és crucial. Que badin. O alliberen aviat els presos o patiran...



La vaga ha de ser INDEFINIDA fins que alliberin TOTS els presos




Dissabte hi ha manifestació a BNA. 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nihil novum sub sole

Un abrazo,

Javier