10.2.06

Dinem al millor restaurant...

Dinem al millor restaurant de Mas Voranell. Rebuda: una dotzena d’ostres amb Bollinger. Aperitius: torrada amb mantega de safrà i musclo. Gelatina de Sichuang i pernil d’ànec. Pèsol amb menta. Segon plat: cueta de rap amb parmentier, nou moscada i puré d’arbequines. Postres: sorbet de poma amb infusió de llima keffir, farigola llimonera i cardamom. Cruixent de crema, canyella, fava tonka i gerds. El Bollinger de daurades bombolles petillants ens acompanya fins al final. A l’hora del cafè, encens una cigarreta. La perfecció no existeix.

Em passo la tarda escoltant les cançons de Coldplay. No me’n falta ni una. Hauria de corregir. Hauria d’enllestir un parell de coses urgents. La llum del capvespre matisa el pany de cel que esguardo des de la finestra. Com diria Perucho: Amb plata, amb plata mor el capvespre. La plata del capvespre i l’or de les bombolles petillants del Bollinger, l’or i la plata de la teva rialla. Espero que fosquegi i arribis a casa i tornem a estar junts. Hauria de fer quelcom de profit. Hauria de pensar en el futur. Però estic encallat en aquest instant, sense tu. Com diria Perucho: En la meua solitud, sent una immensa sensació de pau, una immensa sensació de plenitud. I encenc una barreta d’encens de canyella… La perfecció és això.

1 comentari:

Jean Robur ha dit...

Hola Toni,
Estic llegint els teus arxius antics i estic al·lucinant. Has entrat mai a Relats en Català, que n'opines?. Els Coldplay els vaig veure el 2002 a Razzmatazz i concert va esta molt bé, els vaig tornar a veure el novembre passat i el nivell va ser baix, s'han obsesionat massa per els U2 i crec que es el principi de la fi per a ells. Per cert, no se si tens el maxi de Clocks, hi han dos cançons que no estan en els albums oficials, si vols te les passo, envia'm un missatge a robur_dardendor@hotmai.com. Un album que et recomano es el Murmur de R.E.M., jo crec que es el millor que han fet, si el necesites m'envies un mail. Graciès per el teva resposta d'ahir. Salutacions desde les regions aèries,

Jean Robur, Capità de l'Albatros.