23.4.10

Sant Jordi 2010



Ahir vaig poder votar anticipadament en la consulta popular sobre la independència.

La meva aportació a la Diada de Sant Jordi és aquest text que surt publicat a Siqmunda:

ERISTOFF BLACK
No és fàcil trobar la veritat enmig de tantes bajanades, com si la palla i el gra fossin la cara i la creu del mateix decorat on som ensarronats a còpia d'anuncis i titulars, missatges com teranyines que ens empastifen el cervell. Les formigues també treballen, s'afileren, van totes a una. La primavera és un prodigi de pètals efímers i cuques que reviscolen. Jo em sento molt més pletòric que a l'hivern... (segueix llegint)
Bona Diada de Sant Jordi!

NB: No em busqueu per cap paradeta perquè enguany no signo llibres. Quin descans!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon Sant Jordi,Toni escriptor de la vida!

Ja saps qui sóc, hòstia ha dit...

Rebequejar o sortir a prendre la fresca, aquesta és la qüestió. Hi ha molta ràbia a les teves paraules, relaxat una miiiica. Si no vols escriure doncs no escriguis. Hi ha gent feliç que escriu, contràriament al que tu penses, perquè el món és molt divers, tot i que sonvint tendeixis a personalitzar-lo tot (ai filòsof egoista dels collons) un petó sincer a la teva calva.