11.1.11

11.1.11

Avui és un dia farcit de números uns: 11.1.11

Rebo un mail d'un mitjà digital demanant-me un article per al seu anuari. Responc el següent:
Hola,

Un dels meus propòsits per l'any 2011 és escriure només si em paguen. Ja no tinc edat per a fer el passerell. Si he d'escriure de franc, doncs ho faig al meu blog, on no tinc limitació ni de caràcters ni de temes ni de res. A més, em consta que al blog em segueixen una bona colla de lectors fidels d'ençà que fa 7 anys vaig començar a bloguejar. La resta no em crida gaire l'atenció, sincerament.

Una cordial salutació

3 comentaris:

SM ha dit...

A casa nostra encara molts tenen la sensació que "digital" vol dir "de franc", tot i que la desaparició dels mitjans en paper ja fa temps que s'anuncia. S'hauran de posar les piles...

Anònim ha dit...

Veig que segueix essent tan amable i fent amics com sempre.

Toni Ibañez ha dit...

Suposo, amical Anònim, que tinc el dret d'escriure el que vulgui on em plagui i de comunicar-ho en els termes que consideri oportuns. No?