23.10.11

T-39

Profitós matí de diumenge. Quan s'ha llevat, la boira embolcallava el llac i la casa. Ha pujat a Sant Cristòfol de la Vall per a parlar amb un veí que ven llenya d'olivera i d'ametller a 14 cèntims el quilo. No han fet tractes. A continuació s'ha atansat a Sant Martí de Barcedana on la Lolita de Casa Tonera li ha deixat agafar fem d'ovella. Tenen un ramat important. Ha tornat a omplir els cabassos. La terra de l'hort ja és a punt. Demà anirà al mercat de Tremp a buscar planter.


S'ha entretingut trencant les ametlles que havia rampinyat baixant per la carretera de Llimiana. Proteïnes de qualitat. A veure si l'ajuden a reduir el colesterol. Les closques sobrants cremaran molt bé a la cuina. A l'hora de dinar el cel s'ha omplert de núvols foscos provinents del sud-oest. Tant de bo portessin pluja.


2 comentaris:

Arcangelo ha dit...

Realment envejo molt aquest retir de llarga durada a Terradets. Sento que jo no podria fer alguna cosa així pel pànic a que la vida continui sense mi. Però, en certa manera tinc claríssim que algun dia superaré aquest temor.

Toni Ibañez ha dit...

Si és enveja "sana" ja m'està bé. Desconec la durada d'aquest recés, si serà llarg o curt. Si més no ja porto 4 mesos i cada cop m'hi trobo més a gust. Pànic? A què? A la solitud? Al fred? ... ¿Qué és la vida? LA VIDA ÉS ALLÒ QUE FEM NOSALTRES D'ELLA. El que sento és que ara visc de forma més autèntica. Em penso que encara ets massa jove per a provar de fer certs experiments. Cada cosa al seu temps i un temps per a cada cosa.