Un pare i un fill a la platja fent volar un estel. Bufa llevant, brama la mar, ressonen les petxines enfilades al cordill. Tornen les barques a port amb les gavines a ressaga. Blava la mar, d'un blau intens, primaveral. El Cap de Venus es retalla entre l'aigua i el cel. Toco la guitarra i goso cantar...
Hi ha vida en aquest present i música que captiva i flors que guarneixen els camps i pells assedegades de llum i escumes blanques, blanquíssimes.
Bufa llevant, brama la mar, l'estel s'envola amunt, amunt, com el meu cor cap a tu.
Hi ha vida si hi ha amor. Hi ha vida.
No one knows the secret that you know. No one feels the same feeling that you got. All the time they are wasting all the love living like a zombie without soul.El nen riu mentre el pare se'l mira orgullós. Juga que jugaràs amb el vent. Ara cau l'estel, el pare el recull, torna a enlairar-se.
Hi ha vida en aquest present i música que captiva i flors que guarneixen els camps i pells assedegades de llum i escumes blanques, blanquíssimes.
Bufa llevant, brama la mar, l'estel s'envola amunt, amunt, com el meu cor cap a tu.
Hi ha vida si hi ha amor. Hi ha vida.

1 comentari:
Hi ha vida sense amor, però no es viu com quan estem plens d'amor. Estimar és l'elecció del qui vol viure amb plenitud.
Un abrazo,
Javier
Publica un comentari a l'entrada