3.3.15

Camí de ronda


Pel camí de ronda passa molta gent: els que passegen (o són passejats) pel gos, els que fan fúting, estrangers amb motxilla... La majoria s'aturen a la platja atrets per la instal·lació que he muntat, fan fotos i, si s'escau, xerrem una mica. M'agrada el feed-back, escoltar el seu punt de vista. Alguns entren a casa per a visitar l'atelier i l'exposició.  Els veïns em diuen "L'artista" :)

L'altre dia una parella de francesos van fer la migdiada al costat de L'Espiral. Al despertar-se, asseguraven que havien tingut somnis meravellosos. Avui una una família holandesa amb dos criatures ha dinat dins L'Espiral. Lo més divertit era la fila que feia el nen petit (mascle): portava un vestit de faralaes! Davant la meva estupefacció, els pares m'han dit que el vestit li havien comprat a la germana, però que al nen li encantava... Of course, hem parlat de les diferències entre Catalunya i Espanya, sobretot de la situació política actual. Hi havia un home agafant garotes als esculls. M'han preguntat què feia, els he explicat que aquí ens mengem les gònades dels urchins, que ara és l'època bona. Flipaven, no s'ho podien creure.

Viure ran del camí de ronda és un privilegi. A més, el xiprer que tinc a la porta m'obliga a practicar l'hospitalitat. Amb molt de gust. 

4 comentaris:

Isabel H. T. ha dit...

Cuántas experiencias lindas Toni!! Disfrútalas al máximo!Son de esas cosas simples, que se deslizan por nuestro es píritu suavemente y dejan esa sensación de dulzura y paz... Repito, me alegro mucho por tí! Abrazo

gerard ha dit...

No hi ha cap art en el que fas. Qualsevol ho pot fer, ni tant sols crees, còpies d'altres i malament.

No és cap critica, és la constancia d'un fet: L'artista fa obres seves, amb un domini de tècniques. Tu imites als altres, sense cap técnica.

Ets un frau.

Toni Ibanez ha dit...

Gràcies Gerard pel teu punt de vista. La tramuntana m'ajuda a relativitzar-ho tot. Que tinguis raó o no, no té cap mena d'importància si sóc feliç fent el que faig.

Anònim ha dit...

Missatge dedicat a Gerard: no entenc com pots dir que en Toni no té tècnica, i tu com ho saps? Estàs amb ell? Frau? Segons el diccionari frau és enganyar per aconseguir una avantatge. No veig l'engany. Mesura les paraules Gerard!