17.3.15

Taronja


Dins la meva bombolla predomina el taronja. El meu banc és ING. Les targetes d'artista són taronges. Les cartolines amb el títol de les obres també. La funda del sofà que vaig comprar ahir en un xinès és taronja. Taronja el raspall de dents. Un Buda presideix la taula de treball (el color simbòlic del budisme és el taronja). Taronja la meva motxilla i les darreres Salomon que he estrenat. Taronja l'impermeable i la manta que duc a la Caddy. Taronja (i vermella) la guitarra. La meva beguda preferida és el suc de taronja. Devoro pastanagues, mandarines, préssecs i albercocs. Taronja és el color de Blogger (ja fa 11 anys que li sóc fidel). Ah, que consti que no voto Ciutadans! Fa dies que no m'afaito i em sembla que la barba m'està sortint taronja...

Diuen que és el color de la creativitat, que allibera les emocions negatives, estimula la ment, energètic, antidepresssiu... El color de l'albada i del capvespre, i també del segon txakra...       

    3 comentaris:

    Anònim ha dit...

    Coneixes l´artista igualadí David Ymbernon?
    http://www.davidymbernon.com/articles.php?cod=26

    El taronja és el seu color fetitxe i l´utilitza sempre en les seves obres.

    El taronja i el verd m´animen l´esperit.

    Salutacions,
    Vetmerijou

    Toni Ibanez ha dit...

    No coneixia l'Ymbernon. Merci pel link. Sursum corda!

    Anònim ha dit...

    Jo tampoc coneixia l´expressió Sursum corda! però ara ja l´he buscada i has encertat molt!

    Bona entrada a la primavera i estigues atent a les papallones! Aviat començaran a regalar-nos els seus colors.

    Vetmerijou