6.7.07

Ple de l'Ajuntament

La discreció hauria de ser una virtut política. La política no pot convertir-se en un espectacle. Qui vulgui shows que miri el Polònia. Discreció i bona gestió, no demano res més. N'estic tip, de retòriques i demagògies populistes.

Han penjat la foto del Molt Honorable a la sala de plens. Ja era hora. Potser van llegir el meu post de l'altre dia... La de Su Majestat, en canvi, està una mica antiquada. Jo la posaria directament cap per avall.

Minut de silenci. Un veí del poble ha mort aquesta tarda en un accident de moto. El nostre condol a la família.

A la riera hi ha 212 o 213 plataners? Un dia que m'hi vaig entretenir en vaig comptar 212. La regidora de medi ambient em confirma que han inclòs un dels plataners més joves que van plantar al final de tot. Han estat declarats "arbreda d'interès comarcal".

A una regidora exalcaldessa li sona el mòbil dues vegades quan està en ús de la paraula. Entre el públic sonen més mòbils. Coi de musiquetes! Un exregidor no l'apaga i es posa a parlar per telèfon mentre el secretari està llegint en veu alta. Jo -que no tinc mòbil ni en tindré mai- faig un prec: Sisplau, crec que és una qüestió d'educació general bàsica (EGB), no podrien fer el favor de desconnectar els mòbils mentre dura la sessió plenària?

MxV-ERC proposa convertir la policia local en una sucursal de PROSEGUR. Collonut. Així m'estalviaré els 53,50 € que pago bimestralment a aquesta companyia de seguretat.

Ha canviat el tarannà, sí. Hi ha set cares noves a la taula. Aquesta és la veritable renovació.

Descobrint Vallromanes
(Gràcies parella!)

3 comentaris:

Josep Maria ha dit...

Estic d'acord Toni amb els telèfons mòbils. Has omès que la regidora ex-alcaldessa et va demanar disculpes a tu i a tots i va donar les raons de perquè va sonar.

Cordialment

Anònim ha dit...

Ah! Caram.

Tony ha dit...

Hola nomes volia dirte que em diuen igual que tu: Toni Ibáñez (Belda) y soc de Xàtiva (Valencia)
Estaba bucant el meu blog en el Google y m'ha aparegut el teu jeje

Inga un abraç!