18.3.14

Aurora Boreal


Fer 50 anys és un xollo. El mateix dia de l'aniversari vaig sobrevolar Berga en parapent (regal de la meva xicota) i, per culpa de les turbulències, em vaig marejar com una sopa. Quan pujo a un vaixell també em marejo. Sensible que és un. Si almenys m'haguessin avisat, em prenc una Biodramina. Lo meu són els peus a terra, passet a passet. Estem fets per caminar. Lo de volar com un ocell era un somni... Els somnis, quan es perpetren, solen resultar decebedors. No és la primera vegada que em passa. 

El proper regal-somni és una aurora boreal. Aquesta vegada volarem en avió (espero que sense turbulències ni mareigs ni misterioses desaparicions). Si tenim sort, contemplarem un dels fenòmens naturals més espectaculars que es poden veure. Tot depèn de si els propers dies a Islàndia les condicions meteorològiques són favorables. Ens pelarem de fred, però valdrà la pena. Suposo.

Fer 50 anys és un xollo. Allò que no t'ensenyen els llibres t'ho ensenyen els viatges. La resta és també qüestió de sort, com les aurores boreals. Les persones que hem conegut ens han ajudat a ser com som. Llegeix, viatja i, sobretot, aprèn a escollir les persones adients. Més que sort, és punteria. O ambdues coses.

6 comentaris:

Isabel H. T. ha dit...


Estoy feliz por tí!!!
estás viviendo la edad del equilibrio; emocional, físico, espiritual ( no sé si en ese orden, pero eso no importa) Importa que vayas encontrando la definicíon de tu entidad (única),y cada día te será un descubrimiento fantástico! Te sentirás pleno de amor! por la vida, por Tu vida, por el Amor, por tí mismo, por los demás. por todo lo creado que te rodea y te fue regalado sin preguntarte quién eres, porque ya lo sabe...
Vive!!! y agradece...déjate amar!
Beso y abrazo

Francesc Puigcarbó ha dit...

per molts anys, des dels meus 68+1.

Carpe diem! que vol dir fes el que et roti i fes-ho ja, que cada segon que passa ja no torna.

Anònim ha dit...

En búsqueda del rayo verde.

Buen viaje y que tengáis suerte.

Javier

pons007 ha dit...

Si son la meitat de maques del que es veuen en els time-lapses típics dels videos de vimeo seràs molt afortunat ^^

Anònim ha dit...

Pero molts anys. Disfruta de l'Aurora. I no París d'escriure! I FES caso del Pugicarbó

Xavi ha dit...

Ni llibres ni viatges, no hi ha millor aprenentatge que el que ens donen les persones. Com pots comprovar.

Xavi