15.6.08

Conclusions PAU_08

Exàmens corregits! De tots els anys que porto fent de corrector de la selectivitat, cap no havia estat tan desastrós com aquest; i mira que les dues opcions eren ben fàcils. Val a dir que tenia alumnes de dos tribunals i de 6 centres diferents (públics i privats), a més dels que es presentaven per llliure o provenien del batxillerat internacional. Les meves conclusions, per tant, no són representatives de la totalitat dels alumnes que han fet la selectivitat enguany. Aquí van:
  1. Cada any el nivell és més baix. La Generació ESO avança fent estralls.
  2. Mai no m'havia trobat tants exàmens escrits en castellà. Esto es España.
  3. Els alumnes cada cop escriuen menys i pitjor. Restrenyiment mental.
  4. És l'any que m'he trobat més faltes d'ortografia i més exorbitants.
  5. Cada vegada és més difícil posar una nota per sobre del 7 (comptades excepcions).
  6. La mitjana global de suspesos és exagerada (i jo acostumo a ser un corrector benèvol).
  7. Regna la més esborronadora de les mediocritats. Es lo que hay.
  8. Tenim mala peça al teler. El futur del país penja d'aquest fil...
A continuació us transcric algunes "perles" impagables:
  • "Descartes se patilla la existencia de Dios, es un as bajo la manga, es jugar sucio la manera en que prueba su existencia."
  • "Dios es la felicidad suprema. Yo soy feliz, luego Dios existe."
  • "Así que, yo creo que sí se puede descubrir racionalmente la existencia de Dios, pero no podemos descubrir, mediante la razón de dónde proviene Dios, ya que son temas superiores a nuestra razón."
  • "Porque Descartes era racional y los racionalistas se basan en la razón."

11 comentaris:

moz ha dit...

Que les seves conclusions no siguin representatives, doncs... A la meva classe n'hi ha que confonen l'escepticisme i l'empirisme xD...

Anònim ha dit...

"Así que, yo creo que sí se puede descubrir racionalmente la existencia de Dios, pero no podemos descubrir, mediante la razón de dónde proviene Dios, ya que son temas superiores a nuestra razón"
collons amb els de l'Opus jaja

I pel que dius...
Estic content doncs que em posessis un 8,5 a l'examen de fa 2 anys!!

Salvador ha dit...

"Porque Descartes era racional y los racionalistas se basan en la razón"
Mirat racionalment trobo que té tota la raó.

Judiiittt ha dit...

Hola!!
Jo he fet la selectivitat aquest any, a l'autònoma!Al tribunal 305 d'econòmiques, bona gent aquells professors, sobretot els homes xD

he de dir que l'exàmen de filo és el que millor em va anar... però ara m'estic espantant una miqueta, es clar que no vaig dir cap de les bajanades a d'alt esmentades... ¬¬'
he de dir que vaig disfrutar bastant de l'examen, vaig escollir Descartes.

aviam quan em diguin la nota... :S

normalment quines notes hi ha a filo¿¿



Judiiittt

Júlia ha dit...

La cosa ja comença molt aviat i no sé si és l'edat, però trobo que quan més es gasten en ensenyament, pitjor són els resultats globals, des de la reforma. No és qüestió de diners sinó de recursos, de massa burocràcia i de massa gent vivint de la moma als despatxos.

ivan ha dit...

Escolta Antoni, tu també corregeixes els exàmens d'accés a la universitat per a majors de 25 anys? És que jo aquest any m'he presentat i he fet filosofia. Per cert, he tret un 6.

Pissarra Negra ha dit...

No es preocupi. Ara tornen les notes a Primària. Els nens poden tornar a suspendre i no "necessiten millorar". La santa Loe ho arreglarà tot en aquest país, confiï en el Tete. I si no, ja ho tornarem a canviar d'aquí a quatre anys.

Salutacions antipedagògiques.

Joan Arnera ha dit...

El què haurieu de fer és suspendre'ls a tots. Però els aproveu, bonassos que sou, i aleshores arriben a la universitat... I Senyor, quina desgràcia!

Adri ha dit...

Holaa! Jo he fet la Selectivitat aquest any (al mateix lloc que la Judit), però he fet Història, que per cert no en fèiem ni el 20% dels que érem a l'aula.

pd: ja t'ho puc dir jo de bona tinta, que la ESO és un fracàs, i cada any serà pitjor.

T'agrego al lector de Feeds!

Salut.

enricgil ha dit...

Ostres, espero que als meus alumnes els hagi anat millor!

Cesc Serrahima ha dit...

Poc a poc, amb l'esforç de tots, el país va avançant... cap a l'extinció i la catàstrofe!

Cesc Serrahima