12.6.08

Humor llatí

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest examen me'l trec sense haver fet una classe de llatí en tot el que porto de vida!

Lliri blanc ha dit...

a la manera dels grassos és molt simpatica...jo li donaria 10 punts només per l'originalitat, i demanant si coneixen també la manera dels prims!

Blai ha dit...

Això és part del selectiu de llatí? I jo que pensava que el d'ací baix era fàcil...

Anònim ha dit...

Aquesta part i la de desenvolupar Ciceró era l'única part acceptable de l'examen. Molts estudiants (per no dir més dels 30 que conec que fan llatí) han sortit destrossats de l'examen... He vist plorar a gent perque no els hi havia concordat ni el més mínim substantiu a la traducció. Ens diuen que el temari seria tipus una gesta de Cèsar o un mite o coses d'aquestes, i ens fiquen un text d'un cèrvol i no se què d'una cornella i el rei de Gades. S'han passat molt, molts professors han quedat indignadíssims. Vergonya...

Pedra Lletraferida ha dit...

Toni, potser sense volguer no has fet el post que calia sobre la part de Llatí, obviant la més difícil. Pel que m'ha explicat la meva filla i pel que m'han dit els professors, hi ha hagut una part de l'examne de Llatí de la que se'n presentarà reclamació a la UB. Nonempasbé amb aquest sistema educatiu. Els uns per una banda i els altres per l'altra.