21.6.08

Es ist viel Weisheit darin, dass viel Kot in der Welt ist!

Tu no ets una merda. No ho vull tornar a sentir. Que sigui l'última vegada que dius que ets una merda. Si ho tornes a repetir m'emprenyaré. Els que volen fer-te creure que no vals res són els que són una merda seca punxada en un pal. Tu no. Tu ets com ets, amb les teves virtuts i amb els teus defectes, però no ets una merda. Ni tu ets una merda ni la vida és una merda. Les persones que diuen que la vida és una merda són les que emmerden la vida. Ni tu ni jo som com elles. Tant de bo s'ofeguin en la seva caguerada i ens deixin tranquils d'una puta vegada. Quan te'ls trobis, canvia de vorera o tira de la cadena. Merdosos que emmerden la vida. Ignora'ls o liquida'ls.

4 comentaris:

Príncep de les milotxes ha dit...

Veig, amb el pas de les llunes, que existeixen persones que es nodreixen i creixen embrutant els altres. Voldria ser ingenu; pensar que no és possible que tot açò passe en la literatura, la poesia...
Què diria Kohlberg sobre l'evolució moral d'aquests vampirs que gaudeixen dels mals dels altres?
Anotacions darreres, prou fosques, Toni. Oblida't una mica d'aquesta gent i gaudeix del teu jardí.

moz ha dit...

Si que s'ha espatllat la Shakira...!
Tots som merda i no és absurd considerar que algú ho és menys que un altre.

Anònim ha dit...

Gràcies. MOLTES gràcies!

Violeta ha dit...

Toni, en un post que vaig publicar fa dies, jo em sentia com una merda i ho deia.

Llavors m´hagués anat prou bé llegir el teu escrit. Ja sé que no ho dius per mi, però, de totes maneres me´l faig meu.

Gràcies.

Petons.