16.7.08

El cap d'ERC a Vallromanes insulta els seus companys de partit

Ho he vist a l'e-notícies:


I m'he quedat de pedra. David Ricart és el cap d'ERC al meu poble. Que era íntim de Xavier Vendrell ja ho sabia...


Però que fos capaç d'autodefinir-se com a "sectari" mentre insulta tots els companys de partit que no van votar Vendrell titllant-los de "majaras" i "freakis", em sembla una cosa realment greu que diu molt poc a favor de la seva concepció de la democràcia...

La cosa encara és més greu perquè el partit al qual insulta l'acaba de nomenar per un càrrec: Coordinador Territorial de Barcelona a la Secretaria de Joventut. O sigui, que en senyal d'agraïment per aquest càrrec, va i insulta els no-vendrellistes. Tot un exemple, sí senyor, per al jovent.

T'has cobert de glòria, xaval!

5 comentaris:

David Ricart i Miró ha dit...

Sr. Ibañez

"qui no té feina el gat pentina" o escriu sobre el que fan els altres.
Em sembla que un correu entre amics no hauria de ser notícia ni haver-se publicat, però hi ha massa gent sense feina i que té moltes ganes de fer mal.
Però tranquil, no fareu mal. Diumenge alguns dels que tenim amics dinarem plegats i ho celebrarem.
Salut!

Toni Ibañez ha dit...

Sr Ricart,

M'estic començant a preocupar per la seva oligofrènia...

Vostè em confirma que efectivament és cert tot plegat, quan jo encara pensava que es tractava d'una broma...

Si tan "amics" eren els receptors d'aquest mail, com és que li han enviat al Xavier Rius?

Em fa l'efecte que el mal se l'ha fet vostè mateix, no creu? Jo m'he limitat a reproduir aquest targetó impagable que només ha pogut ser escrit per un inconscient en estat etílic.

Manel Ferran. Les Penelles (La Noguera) ha dit...

Realment, Toni, d'aquesta genteta d'ERc no se'n pot esperar res més que cada dia siguin més minyones servils i esclaves del psoE. El problema és veure com a Catalunya hi ha tanta gent curteta que encara s'embabieca creient-se això de la independència, del 2014, i totes les collonades que amaguen la fam i la menjadora i la ignorància cutre d'una gent que amb prou feines sap llegir i escriure.
Manel

Agnès ha dit...

Sr. Ibáñez, vostè que coneix al Sr. David Ricard, li diu que el Friki es ell, perquè a Calabria City, només i treballen famílies, es a dir, ex-marit d'una, ex-dona de l'altre. Vol quelcom mes Frik que el que fa el Sr. DRicard? Mare de deu, quanta merda que hi ha a Esquerra. Mans Netes..... Gràcies.

Anònim ha dit...

FEM PENA¡ M´ESTIC PLENTAGANT CAMBIA DE PARTIT,NO N´HAVIA PROU AMB ELS NOSTRES "INCREIBLES" CAPS QUE ARA TOCA FER EL RIDICUL ALS MILITANS. JUGANT AMB BCN......