30.7.08

On holiday

Dissabte passat em vaig enamorar d'una melodia que Maite Aguirre va interpretar al piano en el concert de cloenda de les XXIV Nits Musicals de Vallromanes. Es tracta d'El Pont, una obra que Frederic Mompou va compondre l'any 1946. La Carme Miró m'ha ajudat a buscar-la. Es troba en un CD enregistrat pel pianista granollerí Jordi Masó [web]. Us la deixo aquí mentre estic de vacances...


Encara que la música més adient per al lloc on vaig seria aquesta...




Apa, passeu-ho bé, quan torni tornaré.

Una entrevista
Un poema
Un post
Twit

6 comentaris:

Laura Dalmau ha dit...

Bon estiu Toni!

Anònim ha dit...

Que benne va entrare gratis to concerts mientras los demés pagan.

JOAN CALSAPEU ha dit...

Bones vacances i bon viatge, Toni! -enguany el meu viatge és espiritual i para de comptar (però no me'n queixo).

Jesús M. Tibau ha dit...

preciosa música de Mompou; gràcies per compartir-la

Mai ha dit...

Hola Toni,

Soy Maite Aguirre. Me alegro de que te gustara. Es una obra maravillosa. Sólo un pequeño apunte (sin ánimo de ser demasiado quisquillosa), el año de composición es 1946. Del '76 es la versión para cello y piano adaptada por el propio Mompou.

Un abrazo, y disfruta de tus vacaciones!

Maite

Toni Ibañez ha dit...

Ok, Maite, 46, corrijo!