31.12.09

2009

Aquest any el recordaré sempre. Els motius són massa personals per a consignar-los en aquest ciberdietari. Ho sento pels meus biògrafs. Pessoa deia que
Se depois de eu morrer, quiserem escrever a minha biografia,
Não há nada mais simples
Tem só duas datas — a da minha nascença e a da minha morte.
Entre uma e outra todos os dias são meus.
Jo us ho poso encara més fàcil: 2009. Hi ha un abans i un després d'aquesta data. A Rapa Nui vaig morir i vaig tornar a néixer. A partir d'aleshores tots els dies són meus.

Segona cosa. Un immens homenatge als meus pares, sobretot a la meva mare. Ells ja saben per què. El meu agraïment filial. El meu amor incondicional.

BENVINGUT 2010!
(amb lluna plena)

4 comentaris:

Albert Balada ha dit...

Antoni, sincerament, quedes més "guapo" al natural, les fotografies no t'afavoreixen. Bromes a banda, perquè serà que tanta gent volem donar la benvinguda al 2010?! Que aquesta segona lluna plena de desembre ens auguri aquest bon any que tots volem, els meus millors desitjos per a tu i els teus!

F.Puigcarbó ha dit...

Bon any! Antoni i bona lluna plena. Ah!Tens uns pares molt joves.

Arlequí ha dit...

Feliç entrada d'any, Toni!
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Toni,

Que el 2010 sigui generós amb tu.

Montse