21.12.09

4 anys


Avui fa 4 anys que vaig escriure el primer post d'aquest blog.

(L'1 de gener farà 6 anys del primer post al meu primer blog)

A hores d'ara, ENTRELLUM manté 1.500 posts en línia.

(Els 700 de TdQ van ser esborrats quan van passar al paper)

Bloguejar és un hàbit (no tinc clar si una virtut o un vici) i una manera de ser escriptor. He intentat deixar-ho vàries vegades, però no puc.

En aquest temps, han passat moltes coses, han canviat les circumstàncies. El que queda són els arxius, un rastre de mots endreçats cronològicament, engrunes de mi mateix, una obra en progrés, escrita a raig, dia rere dia.

Els blogaires som onanistes, narcisistes, exhibicionistes... Potser ho fem per a sentir-nos vius, com si el blog fos un mirall que ens retorna en forma de llum l'ombra que som.

Per a vosaltres, que em llegiu.

12 comentaris:

Júlia ha dit...

Felicitats!!!

David Madueño Sentís ha dit...

Així doncs, enhorabona!

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats. T'he de confessar que cada cop que ens notifiques que plegues, ho posem molt en dubte; sabem que no podràs passar gaire temps sense tornar, perquè estàs malalt com nosaltres, deliciosament malalt d'escriure.

SM ha dit...

Moltes felicitats! I que bloguegis molts anys més.

Salvador ha dit...

Moltes felicitats, per molt anys més, i Bon Nadal

Anònim ha dit...

és ben cert que ho feu per a sentir-vos vius. A més, un blog és l'única cosa que no us porta la contrària. Fins i tot el teu gos te la portaria.

Moltes felicitats igualment, però que sàpigues que un mirall refelxa allò que es posa al davant i no ho disfressa com ho feu vosaltres.

Toni Ibanez ha dit...

Gràcies a tots!

Benvolgut Anònim, "disfressa" em sembla el que fas tu, que no dónes la cara ni el nom (com faig jo i els blogaires que han comentat abans que tu).

F.Puigcarbó ha dit...

els anònims és una collonada que s'ha de patir.

Moltes felicitats i bones festes.

Anna ha dit...

Ves per on, que el meu bloc avui fa dos anyets, hehehe just la meitat.
Felicitats doncs i bones festes!

Toni Ibanez ha dit...

Ídem de ídem als dos. I felicitats Anna pels teus dos anyets.

Gemma ha dit...

Felicitats, i per molts anys més.

Montserrat ha dit...

Moltes felicitats i Bon Nadal eh??