3.12.09

Cultureta lleidatana

Diguem que ahir vaig aprofitar el dia. Al matí vaig fer donació de cinc llibres meus a la Biblioteca Pública i vaig poder tocar el piano de Màrius Torres (post)


Al vespre vaig assistir, també a la Biblioteca, a la presentació a càrrec de Vidal Vidal de l'últim llibre de Josep Vallverdú.


Més tard, al pub Antares, vaig gaudir de la conversa-recital del poeta Jordi Julià amb el crític Pere Ballart (cicle Veus singulars). Entre el públic vaig identificar els poetes Pere Rovira i Gabriel Pena. A l'Antares també, després de 25 anys, vaig retrobar Maties López, que va ser professor meu de llatí a la Navarrensis i ara ho és a la UdL.


Val a dir que, per coincidència horària, vaig haver de renunciar a les Sis sonates per a flauta dolça i baix continu d'Händel que el Trio Barroc del Cafè oferia al Rectorat.

Torres, Vallverdú, Händel, Julià, Ballart... Tot en una sola jornada entre setmana. Déu n'hi doret, no? Perquè després diguin que Lleida és una merda de poble sense vida cultural.

I aquesta nit toca jam session al Cafè del Teatre amb Llibert Fortuny & Aljosa Mutic Trio. I tot sense pagar un duro $ :-) (post)

7 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

d'això se'n diu aprofitar el dia i sentir-se com a casa, al país de la cultura

joanet ha dit...

Cada dia que et llegeixo més em sobta veure't per aquí. Veiam quin dia coincidim.

Avui hi aniré jo a l'Antares, com sempre, a fer la birreta dels dijous... què petit és el món!

Toni Ibanez ha dit...

A quina hora hi seràs, a l'Antares? Jo vaig a la jazz session de l'Escorxador a les 22 h.

Arcangelo ha dit...

Ai, l'Antares, l'Antares... i Lleida... Falta la Siqmunda ;-)!

Salut!

Joanet ha dit...

Doncs bé, els dijous cau sempre cerveseta, normalment a partir de les 23h, i fins cap allà a la 1. "Posar-se al dia", comentar la jugada, i a dormir, que l'endemà el despertador no perdona...

Lluís Bosch ha dit...

M'agrada trobar gent que parla del Màrius Torres. Al blog del Riell li vam dedicar alguns posts al desembre, te'n deixo l'enllaç per si hi vols donar un cop d'ull. Salut.
http://riellblvd.blogspot.com/2009/12/marius-torres-poeta-i-espiritista-1.html

Toni Ibanez ha dit...

Gràcies, Lluís, per l'enllaç!