7.2.10

Restyling


Seguint amb el restyling del blog, que vaig començar ahir, avui he fet un pas endavant (certament arriscat) i he canviat la capçalera, que és com dir "la marca de la casa". Aquesta serà la cinquena capçalera que tindrà Entrellum. Sempre han estat relacionades amb indrets que he visitat i que han significat alguna cosa important per a mi. La primera va ser a La Vall d'Albaida, quan vaig anar a recollir el premi de novel·la eròtica per L'oracle imminent. La segona va ser al Partenó d'Atenes. La tercera a la Pica d'Estats. La quarta a Palma de Mallorca, a la presentació de LCL. L'última és de Rapa Nui, una foto que vaig fer des de l'interior de la cova Ana Kakenga (ai, la cèlebre al·legoria platònica...) Era un dia nítid que no oblidaré mai...


NB: Fixeu-vos en un detall... A mesura que canvio de capçaleres, es va minimitzant la meva presència. Vaig començar amb la màscara histriònica i destralera de TdQ. A Entrellum vaig passar de la cara gran a la més petita (ambdues centrades), després a la figura d'esquena encara més reduïda (posada al lateral), fins que només hi apareixen dos dits (quasi fora de l'enfocament)... I ara, en aquesta última, ja no hi sóc. Estic al darrere, contemplant a l'entrellum la línia de l'horitzó que separa els blaus...

15 comentaris:

F.Puigcarbó ha dit...

guapa la foto! ara, t'ha desaparegut la columna de la dreta.

Toni Ibañez ha dit...

L'he feta desaparèixer. No hi ha columna ni de la dreta ni de l'esquerra ni res. El post i prou.

David montilla ha dit...

Minimalisme en la capçalera i en el disseny del bloc.
Ascetisme o purificació del bloc? o l'importància de la paraula per damunt de tot, inclus de la teva persona?

Toni Ibañez ha dit...

Exacte, David, exacte. Veig que has copsat el nou esperit d'Entrellum...

Zorkky ha dit...

Crec que almenys hauries de centrar la web. Ara queda descol·locat, sobretot emprant altes resolucions.

També faria més notòria la diferència entre el que és la caçalera i la resta de la pàgina, potser posant entremig una línia o canviant lleument el fons (una mica gris a la part superior per exemple).

Toni Ibañez ha dit...

Gràcies pels teus consells! A veure què puc fer...

Joana ha dit...

M'agrada la que vas d'excursionista! :)

Àlex ha dit...

Es interessant adonarse com passes de ser l'objectiu de la càmara a ser-hi el que hi fa la foto. Ja no dónes protagonisme al jo extern, sembla com si el protagonisme canviés al jo intern, personal... ¡Més Toni que mai! ¡Més entrellum que mai!
¿Quines noves sorpreses ens depararà el teu canvi?

Toni Ibañez ha dit...

Sigan atentos a su pantalla... jejeje... Demà més sorpreses (i de les grosses)

Zorkky ha dit...

El que deia per distingir la capçalera, volia dir una cosa així:

http://i50.tinypic.com/a9ycew.jpg

Toni Ibañez ha dit...

Guapa, guapa... Jo la vull!!!! (m'ajudes?)

Toni Ibañez ha dit...

Zorkky m'ha ajudat!!! El restyling d'Entrellum ha estat possible gràcies a la seva magnífica col·laboració. Ets un crack!

Sibèria ha dit...

Ara sí, hi havia elements alinats a la dreta, al centre, a l'esquerra... ara sí.

Toni Ibañez ha dit...

M'ha costat moltes hores ajustar-ho tot. Per les altes resolucions (un 42% dels visitants del blog) la cosa quedava desajustada. Ara ja ho hem centrat tot. Sense Zorkky (el meu tècnic de capçalera) no me n'hagués sortit.

Allau ha dit...

Perdona, però tots aquests textos centrats fan de molt mal llegir.