9.3.08

Gris futur

Matí gris. Gris futur. Passi el que passi avui, guanyi qui guanyi, molt em temo que qui perdrà és Catalunya. El bipartidisme espanyolista no ens beneficia gens. La manipulació partidista del terrorisme tampoc. El caïnisme suïcida dels catalanistes fa basarda. ¿Què se n'ha fet, de l'esperit de l'1-D? Ni ens deixen decidir ni volem decidir [m'acostaré a Vilanova del Vallès per a deixar la meva signatura]. La sensació és que cada vegada som menys i cada vegada estem més dividits. Jo no m'abstindré ni votaré en blanc. Exerciré el meu deure com a ciutadà responsable malgrat que cada dia crec menys en aquest sistema partitocràtic, bipartidista, monàrquic, espanyolista... Matí gris. Gris futur.

Actualització 12:38

Després de votar on em pertocava, he anat a Vilanova del Vallès per a veure si podia signar a favor del Dret a Decidir. Malgrat que apareix al llistat, m'he trobat que no hi havia cap mesa en aquest poble veí. Me n'he tornat, per tant, sense poder signar. [notícia][comunicat]

4 comentaris:

David ha dit...

Els optimistes diuen que, quan pitjor van les coses, millor aniran en un futur. Jo intentaria ser optimista, no pas pessimista :)

Martí Cabré ha dit...

David, jo crec que quan pitjor van les coses, pitjor van.

moz ha dit...

Mai podem saber quan hem tocat fons, mai està de més sorprendre'ns a nosaltres mateixos.
Però si una de les iniciatives que havia de destacar fa figa... ja no sé que esperar...
Salut!

Sigorgik ha dit...

Toni, jo encara he d'anar a votar. Encara estic en jornada de reflexió, hauria de dir jornades perquè des de fa molts dies que hi penso. Al final estic davant d'un jeroglífic en el que cada símbol es des-significa i no hi ha cap pista certa. No votaré, quan dipositi el meu sobre hauré près una decisió. Serà això: una decisió a cegues i condicionada per un escenari gens agradable. On són les meves conviccions? No puc exercir-les plenament. No tinc opció. El meu vot serà una decissió útil i momentània, morirà l'endemà mateix de les eleccions.