1.3.08

Ulleres noves


He anat a correus a buscar el paquet provinent de Biscaia, concretament de Barakaldo, un paquet molt ben embolicat que contenia una funda amb les ulleres graduades que -via Bloguzz- m'ha enviat Optica Directa.


L'altre dia va ser un llibre i avui són unes ulleres. Miop com sóc, vaig acollir-me de seguida a la promoció. Ja feia temps que em rondava pel cap de canviar-me el look. Entre tots els models, vaig escollir-ne un de pasta. Em van demanar la graduació i, en pocs dies, vaig rebre el mail que em confirmava l'enviament certificat. M'han sorprès molt gratament. Són lleugeres i divertides. Les patilles de color burdeus li donen un toc molt xic, a la moda.

Comprar unes ulleres per internet, a preus sense competència i amb un servei impecable, ja no és cap utopia. Una òptica 2.0, sense intermediars. Qualitat, economia, comoditat, rapidesa... Si vols unes ulleres noves:

1 comentari:

Núria ha dit...

Noi,
M'ho miraré. Sí que són xules les ulleres. Em vaig inscriure a Bloguzz però no m'ho havia mirat amb detall. Ara sí que ho faré.