10.6.06

M'arriba aquest mail...

M'arriba aquest mail d'una entrellumaire...
Toni,

No has parlat de la teva successora al premi Ferrater.

El que és curiós és que sou la cara i la creu, ella tan espiritual i tu tant...

Seriosament, n'hauries de fer un input.

Salutacions
Responc:
Benvolguda amiga,

No puc parlar de la meva successora al Premi Ferrater, la comtesa de Balàfia, baronessa amnèsica de la soga de la Pastilla i marmessora del quadrat del tros, altrament dita Dolors Miquel, perpetradora de la Missa Pagesa, per les següents raons de pes:

1- Vaig formar part del Jurat que va decidir qui havia de guanyar el Ferrater d'enguany. No tinc cap vocació de Marsé, jo. Cada cop m'agraden menys les polèmiques.

2- La Miquel no és la Janer. On vas a parar!

3- ¿Espiritual la Miquel? ¿Vols dir? Von allem Geschriebenen liebe ich nur Das, was Einer mit seinem Blute schreibt. Schreibe mit Blut: und du wirst erfahren, dass Blut Geist ist.

4- Potser algun dia, més endavant, em decideixo a parlar...

5- O potser no caldrà dir res. N'hi haurà prou amb llegir l'obra premiada quan surti publicada:
Mare nostra que esteu en el zel
Sigui santificat el vostre cony...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que curiós. Aquest vers de la Miquel també és un plagi de l'obra guanyadora del pregó de carnaval de Rubí de fa uns quants anys... "pare nostre que esteu en zel....". Que curiós.
Déu els cria...