30.12.07

Diari d'una desconnexió

Dilluns 24.12.07 Nit de Nadal. Lluna plena.
Cada any fas millor la sopa de galets. El brou d'enguany, a més de la vianda de Can Guàrdia i els galets de Caldes de Montbui, duia peus de porc. Pilotes memorables. Repeteixo. Poso la panxa de perill.

Dimarts 25.12.07 Dia de Nadal.
És la primera vegada que aconsegueixo "sorprendre't" amb un regal. El pengem al millor pany de paret del menjador. Negres, ocres i vermells que omplen de vitalitat la llar. Com el teu somriure: el meu millor regal.

Dimecres 26.12.07 Sant EsteveDinar familiar a Lleida. No hi ha boira! Caragols a la gormanta i canalons. El caliu de la família.

Dijous 27.12.07
M'emociono a l'aeroport quan la meva filla s'acomiada. Se'n va uns dies a Londres sense nosaltres. La Cuca s'ha fet gran. L'escena em recorda aquella nit d'estiu de 1982 a l'andana de l'estació de Lleida quan vaig agafar el tren que m'havia a portar a Pamplona. Les llàgrimes de mon pare en veure marxar el seu fill primogènit... Per sort, la meva filla no trigarà dos anys a tornar. Ens retrobarem per cap d'any.

Fem quilòmetres cap al nord. Avui dormirem a Hôtel des Trois Couronnes de Carcassona, ciutat del Llenguadoc, Occitània, capital del departament de l'Aude...



Divendres 28.12.07Desconnexió total.

Dissabte 29.12.07
Desconnexió total.

Diumenge 30.12.07


De tornada, escoltant la ràdio del cotxe, m'assabento de què Benazir Bhutto ha estat assassinada. Una pèssima notícia per a cloure l'any.


Demà s'acaba el termini per a participar al llibre Blogs & Literatura. Ja han enviat els seus textos 121 bloggers entre els quals una poetessa algueresa! Encara hi ets a temps...



3 comentaris:

mOz ha dit...

Feliç connexió!

Vent d Cabylia ha dit...

Veig que l'Anna ha fet cas de la invitació. Té alguns versos molts bonics, a vore quin ha triat!

RY ha dit...

Doncs, avui he dinat a Carcassonne desprès de fer els castells de Lastours i abans del carnestoltes de Limoux! ;)