21.12.07

SEGON ANIVERSARI

Avui fa 2 anys justos que vaig escriure el primer post d'ENTRELLUM. Inspirat en un fet luctuós, es titulava Nadal al caixer automàtic.

L'objectiu d'aquest nou blog era superar l'etapa de Tros de Quòniam, canviar de màscara blogogràfica, renovar l'estil i la veu, aspirar a un producte millor. Els dos anys de TdQ havien estat apassionants, però calia depurar certes coses, aprendre dels errors, buscar una nova manera de bloguejar.

2 anys de TdQ i 2 anys d'ENTRELLUM. El dia 1 de gener de 2008 farà 4 anys que vaig escriure el meu primer post. 4 anys bloguejant!!!!

El balanç d'ENTRELLUM en xifres és aquest:

966 posts
179.500 visites
125 d'autoritat Technorati (1.083 blog reactions)
lloc en el rànquing d'Alianzo en català (3r. en la categoria de Literatura)

Xifres a banda, ENTRELLUM ha suposat la consolidació d'un projecte ciberdietarístic en el qual vaig creure des del primer moment. El nou escriptor de l'era digital, l'Escriptor 2.0 (digueu-li com vulgueu) no és una entelèquia virtual. Hem d'aprofitar les immenses possibilitats que ens ofereix la xarxa. Des d'un punt de vista literari no es pot demanar més: escric cada dia, publico cada dia, em llegiu cada dia... ¿A què més puc aspirar?

El blog s'ha convertit en el gresol on experimento. Escriure ja no és un acte isolat, sinó col·lectiu. La Catosfera demostra que la comunicació transversal i plural és la base del futur. La nostra llengua i la nostra cultura hi surten guanyant.

Ens trobarem aviat a Granollers i en sortirà un llibre pioner. Tot convida a l'optimisme. 2 anys no són res. 4 tampoc. Encara som a les beceroles...

La droga dura del blog. La satisfacció al capdavall de la feinada...

Hem caminat fins aquí...

De veritat: GRÀCIES A TOTS!!!

BONES FESTES DE NADAL I VENTURÓS 2008

12 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Al marge de les xifres més o menys espectaculars que ens dones, s'ha de reconèixer que lo teu té molt mèrit i l'esforç que hi has posat i que hi poses cada dia no té preu. A banda de discrepàncies puntuals que puguis tenir amb uns i altres, crec honestament que se t'ha de felicitar per la feina feta durant aquests quatre anys. El fet és que a la catosfera poca gent pot presentar un currículum com el teu. Moltes felicitats i Bon Nadal!

Miki ha dit...

Em sumo a les felicitacions (i ovacions) de l'altre Miquel. Salut Toni !

Rubèn Novoa i Arranz ha dit...

Felicitats Toni, que tinguis un molt bon Nadal i astruc 2008

RY ha dit...

Com que "hem caminat fins aquí..." alguns heu endollat el turbo i aneu enxufats a tota pastilla...
frena, frena

Sergi Sierra ha dit...

Vull felicitar-te per aquesta feina que fas, que em sembla genial. Tens la constància com a virtut. Moltes gràcies per les estones que ens fas passar i BON NADAL.

Molta salut pel 2008, Toni.

tonibanez ha dit...

Ara a la tossuderia se li diu virtut?

Gràcies a tots!

arlequí ha dit...

Felicitats per aquests 4 anys de bloc! I que el 2008 sigui un any de molts més posts!!!

Salvador Macip ha dit...

Felicitats catosfèriques! I que sigui per molts anys més!

jordi ha dit...

Felicitats Toni! I endavant, segueix així, que 4 anys no són res! ;)

TRAPEZISTA ha dit...

Felicitats, noi!

Pedra Lletraferida ha dit...

Gràcies a tú Toni i a la teva tasca bloguera, tant al TdQ com a l'Entrellum.
Jo potser llenço la tovallola. Pàssa't per aquest blog hi ho comprovaràs. No som res, o potser sí. FELICITATA i BONES FESTES.

llobateres.blogspot.com

Salvador ha dit...

Coincidències planetàries, ja deia jo avui en el meu post que era un dia especial.
En el meu blog modestament, avui he arribat a la visita 3.000, fa 300 dies que el vaig començar, i he fet 30 anys de matrimoni. Avui comença el signe de Capricorni que és el meu signe zodiacal, i d'aquí a 5 dies en compliré 67... Vàlga'm Déu.
Vull felicitar-te pel volum impressionant del teu blog i de la teva feina