3.12.07

Val la pena?

¿Val la pena mantenir un blog que no ultrapassa les 50 visites diàries? La meva resposta és NO. A banda d'ENTRELLUM, perpetro altres blogs: A RANVESPRE, ENTRELUZ, CAPVESPRE... Cap d'aquests tres, per ara, superen les 50 visites al dia. ¿Val la pena treballar per tan poc? NO. A partir de 100 visites diàries pots començar a plantejar-te seriosament la feina blogogràfica. Quan parlo de "feina" vull dir hores i dedicació. Després tenim l'ús del blog com a distracció perquè el llegeixin quatre amics... Tot és respectable, clar. El que no té sentit és que inverteixis el teu valuós temps i les teves limitades energies en una tasca que no et proporciona fruits ni satisfaccions. Cadascú ha de valorar-ho personalment. Jo ho tinc clar.


5 comentaris:

Josep Maria ha dit...

Toni, el fet de les visites crec que és relatiu. Hi pot haver-hi blogcaires que malgrat tinguin poques visites, com és el meu cas, ens agrada aprendre a escriure i intercatoscomunicar. No crec que haguem de tancar o deixar de tancar un blogc depenent de les visites. Jo se que tancaré el meu blogc quan estigui fastiguejat i tingui millors coses que fer. A més no considero que sigui un treball. més aviat un esbarjo. Salutacions

PD: Soc senzillament in-obsessiu.

tonibanez ha dit...

Hosti, tu, això de "intercatoscomunicar" m'ha arribat a l'ànima! Quin paraulot.

Jo simplement feia una reflexió en veu alta. Que cadascú faci el que vulgui. Aquí no censurem res, ni blogs ni comentaris...

Josep Maria ha dit...

Es pot considerar que jo també he fet una reflexió en veu alta. Però una reflexió no deixa de tenir una autoritat tret que cadascú faci el que vulgui.
La censura bipartida per altra banda, crec que sempre és positiva quan es tracta d'evitar l'enfrontament dialèctic innecessari.

So be it, and let fraternity be.

Carles Oriach i Font ha dit...

Hosti Toni...
Mira que tornava animat del meu exili buscat i voluntari de dues setmanes, però aquesta entrada m'ha ben deprimit. Ara em toca reflexionar...

David de las Heras ha dit...

Ahir vaig llegir el teu bloc, després d'haver-me postejat al meu. Vaig llegit aquest post, i tot aquest matí he estat donant voltes. Punts que penso:
-Val més la qualitat que la quantitat.
-Ultimament el meu bloc va molt dirigit a l'educació i també altres temes, però sobretot l'educació, per tan el meu públic és més selectiu.(www.petitlleure.org/bloc)
-El fet de promocionar la literatura catalana és un valor. EL fet de que dia a dia siguem més escribim dóna la vivor a la llengua.
-En tots aquests aspectes crec que hem d'anar animant més a la gent a participar.