17.12.07

Mapa de la catosfera literària


Mostra un mapa més gran

Ja hem rebut 74 col·laboracions per al llibre Blogs & Literatura, primera antologia de la catosfera literària. Hem confeccionat un mapa amb les localitzacions dels participants. Hi ha blogaires d'arreu dels Països Catalans. El més allunyat geogràficament és Salvador Macip, que viu i treballa a NYC. Això demostra que la catosfera no té fronteres. El que ens uneix és la llengua i la blogferidura... i ens unirà també, gràcies a Cossetània, aquest llibre imprès.

Encara hi faltes tu. Hem d'arribar a 100!

Aquí tens les bases: B&L

11 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Ai! Veient el mapa em sento una mica desplaçat! Físicament només, perquè en esperit estic fent pinya amb tota la resta a l'altra banda de l'Atlàntic. Endavant els catosfèrics!

Llorenç Carreres ha dit...

Molt bo, això del mapa!
Efectivament, s'hi dibuixen els Països Catalans.
Una abraçada
Llorenç

vagalume ha dit...

Jo no m'hi trobo!
Hauria de constar a Sant Quirze del Vallès i de moment al mapa apareix com a blogeràriament desèrtic...

tonibanez ha dit...

Solucionat!

josepmanel ha dit...

M'ha fet molt de comboi açò del mapa. Així i tot és una llàstima que aparega Canals i no el meu poble: l'Alcúdia de Crespins.

tonibanez ha dit...

josepmanel: augmenta punxant el + i veuràs que al mapa sur l'Alcúdia de Crespins ++++++

Tirant al cap ha dit...

Osti, espereu-meee. Necessite un moment per repassar l'hemeroteca! Enhorabona per la iniciativa.

josepmanel ha dit...

Demane disculpes per la meua incapacitat navegadora. Ignorància i precipitació. Justa la fusta el mateix que reprenc als meus alumnes. Toca!

Miquel Saumell ha dit...

Mira Toni, "si no ets capaç d'admetre l'opinió dels altres, aleshores tens un greu problema". Pots començar per aplicar-te la màxima a tu mateix. Respecto molt la teva opinió però no puc admetre els teus insults i les desqualificacions que només “justifiques” amb el fet que no tothom comparteix la teva opinió sobre la forma de gestionar un blog. El meu no admet comentaris directes i no tinc previst canviar el sistema. Tinc els meus motius per fer-ho, de la mateixa manera que tu tens els teus per fer el contrari. "La millor alternativa és...". Escolta, això serà per tu! No et vulguis imposar, home! Admet la diversitat d'opinions! La principal característica dels blogs és la llibertat, i tu pretens imposar normes, les teves normes. Jo m’inclino per la llibertat absoluta amb l’única limitació del respecte pels demés. I tu, amb el teu post d’avui, almenys a mi no m’has respectat.

tonibanez ha dit...

Miquel, sincerament, no trobes enriquidor que hagi publicat el teu comentari? Jo no he insultat ningú. Si t'he ofès, ho sento. Tu sabràs perquè no acceptes comentaris. La meva experiència després de 4 anys bloguejant és que paga la pena deixar que els lectors diguin la seva perquè sovint aporten coses interessants. Subirana només hi veu "la claveguera"... l'anònim covard i merdós, però no per això cal menysprear la resta de comentaristes, alguns excel·lents. Tu t'ho perds.

Anònim ha dit...

Hola Toni. Jo també tinc un blog estrictament literari, on només publico els meus poemes i relats.

http://mirallsdaigua.wordpress.com

T'envio una abraçada. Ens vam conèixer a Sant Cugat la nit que vas venir a recollir el teu premi de POESIA.

Carme Cabús
665 901 393