28.4.08

Tequila

Fa 30 anys tenia 14 anys (com ara ma filla) i estudiava 1r. de BUP. El primer LP de vinil que vaig comprar va ser Matrícula de honor (1978) de Tequila, una banda de Rock que fou tot un èxit aleshores. L'altre dia mon germà Robert (el melòman de la família) em va sorprendre portant-me aquest disc, o millor dit tornant-me'l, perquè era meu i el paio se l'havia quedat. He escanejat la portada, la funda interior i les lletres (me les sabia totes de memòria). (Si us hi fixeu, a la cantonada de sota, encerclada de vermell, veureu la meva signatura al costat de la qual hi posa 1r. BUP A).

Catorze anyets... Temps era temps. El disc és una relíquia, una peça de museu que ara no puc escoltar perquè no tinc tocadiscs d'agulla. Per pura nostàlgia m'he baixat unes quantes cançons...

5 comentaris:

Dessmond ha dit...

Aquests paios no va ser durant molt de temps portada del Super-PoP?

Gulchenruz ha dit...

No t'emocionis Toni, de savi res, almenys no t'arribo ni a la sola de la sabata.

Anònim ha dit...

Nena que bien te ves: creo que as� me siento yo delante tuyo. Bien escrita la canci�n. Mucha gente sentir� eso, pero esa es la mia!

Núria ha dit...

Ja no els recordava. M'has fet venir ganes d'escoltar-los. Quin look d'època!

Jesús M. Tibau ha dit...

Un grup que va marcar una època en què teníem una mica més de cabells al cap.