15.4.08

Quod est superius

M'agrada fotografiar núvols. Són tot un espectacle. La Tabula Smaragdina diu que quod est inferius est sicut quod est superius, et quod est superius est sicut quod est inferius, però jo tinc els meus dubtes. Entre la terra i el cel habitem aquest país de somnis. Sovint ascendim i sovint ens enfonsem. Ara fa sol i adés tot s'enfosqueix. Si habebis gloriam totius mundi, ideo fugit a te omnia obscuritas. No sé si algun dia podrem atènyer la llum definitiva, només sé que m'agraden les ombres i també els núvols blanquíssims...

2 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

ahir vaig recuperar la sortida en bicicleta de cada tarda i m'en vaig fer un munt de retratar nuvols.

Lluna blava ha dit...

Lluna blava

Núvols, efímers miratges que esculpeixen les mans del vent Cavalcant pel cel els he vist perdre's en l'horitzó del crepuscle i vestir-se de foc amb la seva abraçada. Aleshores des de aquesta terra de somnis i follies he restat presonera del instant, com si el geni de Monet escampés a ponent la seva intensa paleta de colors.