12.4.07

Top d'Alianzo

Al blog de Saül Gordillo llegeixo el següent comentari de Pere Valls:
TOP10 DE L'ALIANZO

Pere Valls| Adreça electrònica | dijous, 12 d'abril de 2007 | 01:37h

Pel que he pogut saber l'Alianzo és el rànquing més exacte que hi ha per mesurar el nivell d'IMPORTÀNCIA dels blogs al nostre país en concret. No està basat en la inscripció prèvia, sinó que rastregen tota la xarxa. Jo he treballat amb ells i us puc assegurar que es un sistema molt seriós que combina diferents nivells de seguiment: ranking alexa, technorati, enllaços, comentaris sobre el blog en altres blogs, gestió i puntualitat, etc. És millor que el catalexa o qualsevol altre com technorati perquè segueix una combinació de tots ells. El motor de búsqueda d'idioma es basa en els primers tres posts del blog i rastreja dominis .cat, .com i .net, ara incorporaran .org i també segueix els subdominis cosa que no fa technorati. Per exemple hi ha blogs en technorati que no estan molt alts perquè tenen doble arrel tipus canvi de secció, categoria o idioma. Estar entre els 10 primers en Alianzo llengua catalana és una gran cosa perquè compteu que quan jo vaig deixar de col·laborar amb ells (fa dos mesos) el volum de blogs en català que utilitzen per crear la llista dels top 100 rondava els 2200. No està mal, oi? Us vull felicitar als que figureu en els primers llocs perquè és molt difícil i s'ha d'estar a sobre del blog molt més del que sembla. Si no tens una mitjana de 400 visites diàries o 10 comentaris al dia es impossible sortir entre el top10, però per estar entre els 3 primers pel que sé has de rondar els 1500 o 2000 impactes al dia. Quelcom molt difícil amb una catosfera tant competitiva...
Gràcies per la felicitació, Pere. (M'he pres al llibertat de corregir-te algunes faltes). No fa gaire vaig constatar que aquest humil blog es trobava situat en el cinquè lloc del rànquing que esmentes. Des de fa uns dies veig que he pujat un lloc i ara em trobo en la quarta posició. Si el que dius és veritat, m'omple d'orgull i satisfacció. ENTRELLUM, aleshores, deu ser un blog IMPORTANT, dels més importants en català. Mira qui va al davant i mira qui va al darrere...

3 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Mira Toni, no em possis aixó d'húmil bloc, pero què els humils o son molt savis o molt ignorants, els uns perquè es poden permetre ser-ho i els altres perquè no tenen més remei.

Nahmànides ha dit...

Felicitats, Toni. Fa temps que et segueixo i només puc dir que si ocupes la posició que ocupes, és perquè t'ho has ben guanyat.

J.M. ha dit...

M'he decidit a crear un blog ,també a blogger i una mica agafant el teu disseny.
Estic una mica perdut. A part d'alguna xorrada que ja miraré, no em surt el blog al Google, i així és difícil fer res. És normal?
Algún consell per a com promocionar els blogs?Serà també útil pels teus lectors que en definitiva sóm els que fem pujar el teu ranking.
Pots, podeu passar per

pafiam.blogspot.com
el blog és PÀTRIA ,FIDES, AMOR

No pateixis, no sóc competència teva ja que el meu és un bloc de caire carrincló. Desfensa la tradició com a transgressió.