5.9.07

Ibanyes (7)

Placa d'una plaça de la ciutat de València

Vamos a ver, Ibáñez-Ibàñez-Ibanyes, ¿por qué no te dejas de mariconadas y te cambias el apellido directamente por "Puigdellívol", por ejemplo?. Para quién no conozca a este pollastre, decir que es conocido en internet por ser un provocador barato, tener un ego enoooorrrmeeee y ningún talento. Deja de dar la matraca y asume la murcianidad de tu padre.
Aquesta perla està signada per un tal Avel·lí i és el comentari número 98 del post de Criterio en el qual s'esmentava la meva recerca onomàstica. Si teniu temps i sentit de l'humor, podeu llegir la resta comentaris.

Amb aquest post (i mentre no aparegui cap novetat important) dono per enllestida la meva investigació sobre les arrels del cognom Ibañez.

M'ho he passat molt bé. He trobat un Ivanyes català al segle XIII (Maldà, 1274) i un de lleidatà al segle XV (1404).

Després de rumiar-m'ho amb calma i coneixement de causa, he decidit deixar-ho tot com està. NO EM CANVIARÉ LA GRAFIA DEL COGNOM. Al meu DNI continuarà posant ANTONI IBAÑEZ ROS. De nom de ploma seguiré emprant Toni Ibàñez, amb l'accent obert.



6 comentaris:

Quico Ventalló ha dit...

Bones, has mirat aqui?:
http://books.google.es/books?q=Ibanyes&btnG=B%C3%BAsqueda+de+libros

tonibanez ha dit...

Sí, sí, el Google Book el vaig fer anar, i en parlo al post Ibanyes (6)

tumbaito ha dit...

Y esa tilde inclinada hacia la izquierda, ¿también la tiene así en el DNI?

tonibanez ha dit...

En el DNI TODO VIENE EN MAYÚSCULAS Y SIN TILDES.

Anònim ha dit...

No sé que collons l'importa a la gent amb el que un fa amb el seu nom i cognoms. desnaturalitzar-lo, ens diuen, espanyols els hi anomeno.

tumbaito ha dit...

Debería iniciar una cruzada para que le pintasen esa tilde. Esa preciosísima tilde murciana.