29.11.07

Nosaltres sí, que som imparables

Primer de tot, vull agrair la col·laboració de Sani Girona i Jesús M. Tibau, dos blogaires fora de sèrie que m'estan ajudant a muntar aquesta moguda blogliterària.

Un agraïment especial per a Jordi Ferré, de l'editorial Cossetània, que publicarà el llibre. De seguida ho va veure clar i es va llençar a la piscina amb tots nosaltres.

Més agraïments: Josep Porcar ha afegit al seu premiat Blogs de Lletres un espai per al seguiment de Catosfera_08 (mireu quin logo més xulo):


Encara no fa 24 hores de la convocatòria i ja hem rebut un grapat de textos de blogferits que volen formar part la primera antologia de la literatura catosfèrica.

És molt fàcil. Només cal que seleccioneu
el vostre millor post i ens l'envieu. També en podeu fer un de nou aprofitant l'avinentesa. De la pantalla al paper... Literatura 2.0. Teniu un mes per a trobar la inspiració. [bases]

5 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Compta-hi que envio algun post. En l'organització...puc fer res?

tonibanez ha dit...

Envia'm un mail i t'ho dic: tonibanyes@gmail.com

Jesús M. Tibau ha dit...

Ha estat un plaer col.laborar i espero que s'animin molts blocaires a participar.

Premsa i Comunicació ha dit...

Jo també enviaré un post. El problema serà seleccionar-lo. I, pel que fa a l'organització, també m'agradaria fer alguna cosa, tot i que no disposo de gaire temps. Feina virtual, sobretot.

Per cert, no em deixa entrar la meva adreça de WordPress i per això ho faig amb la del meu grup polític.

Enric Gil

tonibanez ha dit...

Enric, tu no hi pots faltar, en aquest llibre 2.0!