30.5.07

A Bona Hora

Em telefonen de Ràdio Sabadell. Em pregunten si sóc l'autor de http://www.llenguacatalana.com. Què? Sóc l'artífex d'algunes pàgines web, però d'aquesta no... Insisteixen: sí, la dels insults. Ah! El propietari del domini em va demanar permís per a penjar la llista. Dic que aquesta no és la més completa, que n'hi ha una altra amb 3.000 insults malgrat que fa temps que no l'actualitzo. Em volen entrevistar al programa "A Bona Hora". D'acord. Serà dilluns vinent dia 4 de juny a les 11:20. Xavier Bosch ja em va entrevistar pel tema dels insults a "El món a RAC1". Es veu que és una cosa que fa gràcia, una manera divertida d'omplir uns minuts radiofònics. Dic que, després d'això, he fet més coses, que també podem parlar de literatura o de blogs, però sembla que per a molts jo sóc el dels insults. Què hi farem. Per alguna cosa haurem de passar a la història.

Que me n'oblidava: divendres entrevistem Marc Vidal al programa "Capvespre" de Ràdio Vallromanes de 20 a 21 h.